مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-21سياسي

تعیین اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم  


با برگزاری جلسه کارگروه هنرمندان و پژوهشگران انجمن خادمان قرآن و انتخاب هیات اجرایی، رییس و دبیر این کارگروه های تخصصی، اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه در جلسه اول کارگروه تخصصی هنرمندان و پژوهشگران انجمن خادمان قرآن کریم اعضا به حد نصاب نرسیدند؛ جلسه دیگری در روز سه شنبه (30خردادماه) به صورت جداگانه در نوبت های صبح و بعدازظهر و با دعوت اعضای این دو کارگروه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در هریک از این جلسات پس از استماع مطالب کاندیدها، فرآیند رای با حضور حاضرین (حضوری و برخط) اعضای هیات اجرایی کارگروه های مذکور انتخاب و در ادامه جلسه نیز با حضور هیات اجرایی، رییس و دبیر این کارگروه ها نیز تعیین شدند.

بدین ترتیب با انتخاب هیات اجرایی کارگروه های پژوهشگران و هنرمندان و هم چنین انتخاب رییس و هیات اجرایی کارگروه های فوق، عملا اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند.

با توجه به مفاد اساسنامه در این ترکیب نیز رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی هم حضور دارد که ظرف ماه آینده با حضور در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان رییس این شورا می باشد، دبیرکل انجمن خادمان قرآن کریم را انتخاب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم  

تعیین اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم