مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07اقتصادي

فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، مسلم مروجی فرد امروز در دیدار مدیرعامل جدید گهر زمین با اشاره به پتانسیل های معدنی جنوب کرمان بر انجام کار عملیاتی، هدفمند و برنامه ریزی شده توسط شرکت گهر زمین در این منطقه تاکید کرد.

 مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه گهر زمین از شرکت های معتبر و فعال در کشور است، اظهار داشت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

 مروجی فرد گفت: این شرکت می تواند با احداث کارخانه ای بزرگ در جنوب کرمان در سالی که رهبر معظم انقلاب در آن تاکید زیادی روی رشد تولید دارند، نقش پررنگی در اشتغال و تولید ایفا کند.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: کارخانه ها و صنایع معدنی احداث شده در جنوب استان شامل کارخانه های کوچک مقیاس و کارخانه های بزرگ هستند که توسعه و پیشرفت منطقه را بعد از اتمام، چشمگیر خواهند کرد.

 وی کارخانه های کوچک مقیاس در مناطق مختلف این منطقه را از مهمترین دلایل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دانست و با اشاره به فراهم بودن زمینه برای سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود

فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود