مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-10اجتماعي

«رودخانه باراجین» به طول دو کیلومتر ساماندهی می شود


مدیر پروژه کمربندی سبز شهر قزوین گفت: ساماندهی رودخانه باراجین می تواند از بروز سیلاب صد ساله جلوگیری کرده و وقوع سیلاب 200 ساله را کنترل کند که نمونه آن را می توان در بارندگی های سال 98 و جلوگیری از سیلابی شدن جریان آب در رودخانه بیان کرد.

- میر احسان میرزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با آغاز ساخت پروژه کمربندی سبز، ساماندهی رودخانه باراجین نیز در دستور کار متولیان امر قرار گرفته و بخش قابل توجهی از آن اجرا شده و در مرحله اتمام است.

بر این اساس، انتظار می رود در آینده ای نزدیک این عملیات به اتمام برسد و منظر و فضایی جذاب پیرامون رودخانه و کمربندی سبز برای عبور و مرور و حضور شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه بزرگ عمرانی به طول بیش از 5 کیلومتر از سال 97 آغاز شده است، گفت: این پروژه، اولین و اصلی ترین قطعه از کلان پروژه کمربندی شرق شهر محسوب می شود.

مدیر پروژه کمربندی سبز شهر قزوین تصریح کرد: پروژه کمربندی شرق شهر قزوین با هدف بهبود عملکرد ترافیکی شبکه حمل ونقل قزوین و با کاهش زمان سفر و طول مسیر و توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی- تفریحی مانند مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در کنار ساماندهی رودخانه باراجین و ایجاد ظرفیت بهره برداری از فضاهای مجاور این رودخانه به منظور ایجاد فضای تفرجگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رودخانه باراجین» به طول دو کیلومتر ساماندهی می شود

«رودخانه باراجین» به طول دو کیلومتر ساماندهی می شود