مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-05سياسي

نکات کلیدی دیدگاه های بنیان گذار انقلاب اسلامی در مورد جایگاه زنان


برای دستیابی به نکات کلیدی که بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران در مورد جایگاه زنان داشتند نیاز است کمی بیانات، دیدگاه ها، سخنرانی ها، نامه و.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ جورچین گفته ها، سفارش ها، اعمال و رفتار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که در کنار هم قرار می گیرد می شود کتاب جامع و کاملی در مورد جایگاه زن آن هم به عنوان فرمانده خانواده.

این جورچین همه ابعاد زندگی یک زن را با هم و در کنار هم آن هم به عنوان یک زن، مادر، عضو اصلی خانه، مربی تربیتی و آموزشی فرزندان، الگوی تمام و کامل همه فرزندان یک خانواده، در کسوت یک معلم، استاد دانشگاه، کارمند، کارگر و.

می بیند.

در این برهه خاص می طلبد تا کمی به بازخوانی نگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران در مورد زن و جایگاهش بپردازیم و برای این که کمی با این نگاه آشنا شویم لازم است که صحفیه بیانات شفاهی، کتبی و نامه ها و وصیت نامه سیاسی - الهی (پیام جاودانه امام خمینی(ره) به معاصران و نسل های بعد از خویش) کمی ورق بزنیم و روی این موضوع خاص بیش از پیش تعمق کنیم.

برای پی بردن به آن چه خواسته معمار انقلاب اسلامی ایران در مورد جایگاه زن است باید آن را فهرست و بیانات امام راحل را هم در این زمینه مرور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات کلیدی دیدگاه های بنیان گذار انقلاب اسلامی در مورد جایگاه زنان

نکات کلیدی دیدگاه های بنیان گذار انقلاب اسلامی در مورد جایگاه زنان