مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-12سياسي

تخصیص 370 میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت یادمان های ایلام


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: 370 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل یا ایجاد زیرساخت یادمان های دفاع مقدس استان تخصیص یافته است.

- محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 600 میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس در استان ایلام اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون 370 میلیارد ریال تخصیص یافته است و باقیمانده مبلغ نیز به تدریج تزریق می شود.

وی افزود: هفت یادمان ملی در استان ایلام همه ساله میزبان هزاران نفر از سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور است که از این تعداد چهار یادمان تحت مدیریت استان و سه مورد تحت مدیریت تهران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای اعزام 23 هزار و 500 نفر از استان ایلام در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب صورت گرفته است که از این تعداد 14 هزار و 100 نفر برای مناطق غرب و شمال و غرب و مابقی برای جنوب خواهد بود حسنی اضافه کرد: از بین افراد اعزامی به مناطق عملیاتی 10 هزار نفر مربوط به محلات، هفت هزار و 500 نفر بخش دانش آموزی، سه هزار نفر دانشجویی و یک هزار نفر خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 370 میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت یادمان های ایلام

تخصیص 370 میلیارد ریال اعتبار به زیرساخت یادمان های ایلام