مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-18اقتصادي

میزان تخصیص اعتبارات عمرانی در استان بوشهر بی سابقه است


استاندار بوشهر با بیان اینکه هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است گفت: این میزان تخصیص در نیمه اول سال بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در جشن ایمان و امید که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به مردم به پیروزی رسید و طی این سال ها نیز مبتنی بر رأی و اراده همین مردم اداره شده و همه موفقیت ها با حضور مردم محقق شده است.

وی با اشاره به دو بار سفر رییس جمهور به استان خاطرنشان کرد: دولت اهتمام ویژه ای برای توسعه استان بوشهر دارد و در این راستا مصوبات خوبی برای استان رقم خورده و در تلاش برای جذب اعتبارات مصوب سفر هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است افزود: این میزان تخصیص در نیمه اول سال بی سابقه است و باید تلاش کنیم که در نیمه اول سال این اعتبارات هزینه شوند.

وی توسعه آب شیرین کن ها و تحقق شیرین سازی 60 هزار مترمکعب در روز را از اقدامات مهم دولت خواند و اضافه کرد: 125 هزار مترمکعب تأسیسات جدید آب شیرین کن نیز آغاز شده است که تحول بزرگی را در تأمین آب استان فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تخصیص اعتبارات عمرانی در استان بوشهر بی سابقه است

میزان تخصیص اعتبارات عمرانی در استان بوشهر بی سابقه است