مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-18سياسي

چشم انداز اقتصاد دانش بنیان استان ها تا 3 سال آینده مشخص می شود


در یک برنامه ملی، چشم اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش بنیان آن استان طی یک بازه زمانی 3ساله ترسیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، آیین آغاز به کار صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن و صنایع وابسته با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، مهران فاطمی استاندار یزد، مجتبی حمیدیان مدیرعامل یک شرکت سنگ آهن در کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در این مراسم با تاکید بر ارتقای محتوایی زیست بوم فناوری و نوآوری برای افزایش نفوذ و نقش آفرینی بیش تر اقتصاد دانش بنیان در متن زندگی جامعه، عنوان کرد: یک اولویت جدی در این دوره از فعالیت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این است که نقش اقتصاد دانش بنیان در زندگی مردم و جامعه پررنگ و جدی شود.

مفاهیم متعددی همچون مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، مراکز رشد، کارخانه های نوآوری و سایر مفاهیمی از این دست به خوبی توسعه یافته اند و حالا زمان آن فرارسیده است که با توجه به محتوا و متن اقتصاد دانش بنیان، مردم جامعه طعم واقعی این اقتصاد را در زندگی خود بچشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز اقتصاد دانش بنیان استان ها تا 3 سال آینده مشخص می شود

چشم انداز اقتصاد دانش بنیان استان ها تا 3 سال آینده مشخص می شود