مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-21بين الملل

برندگان و بازندگان رابطه تهران - ریاض چه کسانی هستند؟


احیای روابط ایران و عربستان پس از 7 سال، دورنمای متفاوتی از آینده غرب آسیا ترسیم کرده است و طبعاً شکست و ناکامی بزرگی برای کاسبان تنش در منطقه خواهد بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- مهر نوشت: نظم نوین ؛ پرکاربردترین گزاره اشتباه حداقل دو دهه اخیر است که ابتدا از سوی سران رژیم آمریکا و سپس به کرات از سوی برخی نحله های سیاسی داخلی مطرح شد و رفته رفته باورشان شد که جهان، آبستن نظم نوینی است و باید در آن هضم شد.

حتی از اظهار لحیه کاندولیزا رایس ، مقام بلندپایه رژیم آمریکا که از خاورمیانه جدید سخن گفته بود، استقبال کردند.

نیازی به اشاره مجدد درباره سیاست ورزی مرد میدان نیست؛ اگر اقدامات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قهرمان جهان اسلام نبود، خاورمیانه جدید مورد نظر غرب محقق شده بود، ولی درایت و مدیریت فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران، نقشه ها را نقش بر آب کرد و از قضا نظم نوینی به قرائن جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که ماحصل آن، وضعیت و اقتدار امروز ایران در منطقه است.

همچنانکه حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: تلاش برای اتحاد و برادری میان امت اسلام و مردم مظلوم و آگاه منطقه؛ همان طرحی بود که سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، قهرمان بزرگ مبارزه با صهیونیسم و تروریسم، برای اجرای آن 30 سال نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان و بازندگان رابطه تهران - ریاض چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان رابطه تهران - ریاض چه کسانی هستند؟