مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-21فناوري

راهکارهای جدید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل در نمایشگاه الکامپ معرفی می شوند


شاتل ‏ موبایل با معرفی سیم ‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع و جدید سازمانی خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور می ‏یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شاتل‏ موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه سیم کارت هوشمند به بازار ارتباطات کشور برای اولین بار در ایران و به عنوان بستری مطمئن برای نیازمندی های ارتباطی و همچنین با معرفی جدیدترین خدمات، فناوری ها و راهکارهای سازمانی خود در سالن B31 میزبان علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ یکی از مهم ترین رویدادهای تجاری و فناوری ایران است که امسال با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال به همراه حضور گسترده فعالان این حوزه از 4 تا 7 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می ‏شود.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور در حالی در این نمایشگاه حضور می یابد که علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت‏ های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏ صورت کاملا هوشمند انتخاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای جدید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل در نمایشگاه الکامپ معرفی می شوند

راهکارهای جدید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل در نمایشگاه الکامپ معرفی می شوند