مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:502023-05-28اجتماعي

انتقاد فرماندار از وضعیت پارکینگ های عمومی سطح شهر کرمانشاه


بسیاری از خانه های مخروبه در سطح شهر کرمانشاه به پارکینگ عمومی تبدیل شده که این وضعیت مورد قبول نیست.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: بسیاری از خانه های مخروبه در سطح شهر کرمانشاه به پارکینگ عمومی تبدیل شده که این وضعیت مورد قبول نیست.

محمدرضا آمویی جلسه هماهنگی ترافیک شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: جانمایی پارکینگ های عمومی باید براساس تقاضا باشد، ولی ساخت پارکینگ عمومی در شهر کرمانشاه براساس تخریب خانه های قدیمی است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه براساس پیگیری از شهرداری کرمانشاه اغلب پارکینگ های عمومی بدون مجوز هستند، عنوان کرد: به دلیل نداشتن مجوز، نظارتی نیز بر فعالیت این پارکینگ ها وجود ندارد و هزینه های دریافتی آنها نیز چارچوب مشخصی نداشته که این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.

آمویی با اشاره به شرایط چندگانه برای صدور مجوز پارکینگ عمومی از سوی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون مدیریت، نظارت و صدور مجوز پارکینگ های عمومی در شهر کرمانشاه به اتحادیه واگذار شده و براین اساس معاونت ترافیک و سازمان مشاغل شهرداری نظارتی بر نحوه فعالیت این صنف ندارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای ایجاد پارکینگ عمومی در مرحله نخست باید تغییر کاربری مکان آن انجام شود، تاکید کرد: مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از وضعیت پارکینگ های عمومی سطح شهر کرمانشاه

انتقاد فرماندار از وضعیت پارکینگ های عمومی سطح شهر کرمانشاه