مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-16دانش

هالک شگفت انگیز به دیزنی پلاس رفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از یورونیوز، حق پخش هالک شگفت انگیز که از 13 ژوئن سال 2008 میلادی به مدت 15 سال در اختیار شرکت یونیورسال بود اکنون بعد از گذشت این دوره در تغییری قابل تامل در اختیار مارول استودیو قرار گرفت تا به این ترتیب در پلتفرم .

- براساس اعلام رسمی دیزنی پلاس از امروز 16 ژوئن هالک شگفت انگیز در این پلتفرم ارائه می شود تا بعد از گذشت بیش از یک دهه حق پخش آن دوباره در اختیار یونیورسال قرار گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از یورونیوز، حق پخش هالک شگفت انگیز که از 13 ژوئن سال 2008 میلادی به مدت 15 سال در اختیار شرکت یونیورسال بود اکنون بعد از گذشت این دوره در تغییری قابل تامل در اختیار مارول استودیو قرار گرفت تا به این ترتیب در پلتفرم دیزنی پلاس برای علاقمندان قابل دسترس باشد.

نکته جالب توجه برای منتقدان و فعالان عرصه سینما در پلتفرم های پخش کننده آثار این است که اخیراً دیزنی پلاس توانسته بود حق پخش مرد عنکبوتی شرکت سونی را هم خریداری کرده و این فیلم را در فهرست آثار قابل دسترس مخاطبانش قرار دهد.

به گفته برخی منتقدان این اتفاق را می توان براساس سیاست های جدید پلتفرم دیزنی یعنی اکران آثار درخواستی نسبت داد تا به این ترتیب بخشی از زیان های اقتصادی گذشته خود را تامین کند، هرچند اینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالک شگفت انگیز به دیزنی پلاس رفت

هالک شگفت انگیز به دیزنی پلاس رفت