مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14سياسي

علاج خلیج گرگان چندبعدی و پیچیده است/ باید از تک منبعی خارج شویم


دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه آب با اشاره به اینکه علاج خلیج گرگان تک بعدی نیست، گفت: باید تلاش کنیم که از همه منابع آب در استان به ویژه روان آب ها نیز بهره مندی لازم را داشته باشیم.

- ایسنا/گلستان دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه آب با اشاره به اینکه علاج خلیج گرگان تک بعدی نیست، گفت: باید تلاش کنیم که از همه منابع آب در استان به ویژه روان آب ها نیز بهره مندی لازم را داشته باشیم.

سید محسن حسینی عصر امروز چهارشنبه 24 خردادماه در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا با اشاره به ضرورت حکمرانی اسلامی اظهار کرد: برای دستیابی به حکمرانی متعالی باید مسئولان به شفافیت، مشارکت و قانونمداری در کار توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای علاج بخشی خلیج گرگان باید ابتدا علل به وجود آمدن مشکلات شناسایی و در مرحله بعدی برای رفع آن چاره اندیشی شود، گفت: برخی مشکلات علل انسانی دارد که می توان آن را مرتفع کرد اما برخی موارد طبیعی مانند نواسانات دریای خزر در به وجود آمدن این مشکل دخیل است که علت مشخصی هم برای آن نمی توان یافت.

دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه آب میزان بارش و تبخیر آب دریای خزر را عامل کم و زیاد شدن آب دریا دانست و افزود: با توجه به اینکه تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج خلیج گرگان چندبعدی و پیچیده است/ باید از تک منبعی خارج شویم

علاج خلیج گرگان چندبعدی و پیچیده است/ باید از تک منبعی خارج شویم