مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-21بين الملل

دو زیردریایی هسته ای به نیرویی دریایی روسیه ملحق می شوند


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشتی سازی «متحد» روسیه اعلام کرد که دو زیردریایی هسته ای به نام های «امپراتور الکساندر سوم» از کلاس بوری-ای (Borey-A) و «کراسنویارسک از پروژه 885ام» (Yasen-M)، - رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشتی سازی متحد روسیه اعلام کرد که دو زیردریایی هسته ای به نام های امپراتور الکساندر سوم از کلاس بوری-ای (Borey-A) و کراسنویارسک از پروژه 885ام (Yasen-M)، اواخر سال جاری وارد ناوگان نیروی دریایی روسیه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکسی رحمانوف رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشتی سازی متحد روسیه گفت که این زیردریایی ها توسط شرکت سوماش که از شرکت های زیرمجموعه است، ساخته شده است.

او در مورد این زیردریایی ها که قرار است امسال وارد ناوگان نیروی دریایی روسیه شوند، گفت: انتظار می رود شرکت سوماش یک زیردریایی هسته ای از کلاس بوری-ای تحت عنوان امپراتور الکساندر سوم و یک زیردریایی هسته ای از کلاس یاسن-ام تحت عنوان کراسنویارسک تحویل دهد.

این مقام افزود، علاوه بر آن سازمان کشتی سازی ادمیرالتی سه زیردریایی دیزلی-برقی کلاس لادا و کلاس ورشاویانکا را تحویل خواهد داد.

زیردریایی راهبردی امپراتور الکساندر سوم که با توان هسته ای است، در 29 دسامبر 2022 به آب انداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو زیردریایی هسته ای به نیرویی دریایی روسیه ملحق می شوند

دو زیردریایی هسته ای به نیرویی دریایی روسیه ملحق می شوند