مطالب مرتبط:
امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه دوم در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود
امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم از 27 فروردین برگزار می شود
امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم از 27 فروردین برگزار می شود
نخستین آزمون از پنجمین سال مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می شود
دومین دوره طرح کارورزی ملی رایان برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-06اجتماعي

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان دور دوم متوسطه استان در یک هزار و 220 حوزه آزمون خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان دور دوم متوسطه استان در یک هزار و 220 حوزه آزمون خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، 18 فروردین در نشست ستاد آزمون های آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 220 حوزه اجرایی امتحان نهایی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، آمار تجهیزات مورد نیاز حوزه های امتحان نهایی را در اسرع وقت احصا و به اداره کل اعلام تا خریداری شود.

قاسمی با بیان اینکه در راستای افزایش بهره وری باید کارها با سرعت لازمه انجام و بودجه های تخصیص یافته به موقع جذب شوند، گفت: سال گذشته 367 حوزه اجرایی امتحان نهایی داشتیم که به واسطه نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم، آمار حوزه های اجرایی به 1220 حوزه افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آزمون های شبه نهایی، در دروس هدف تعیین شده است، افزود: با استفاده از کانال های اطلاع رسانی در شبکه شاد و بارگذاری نمونه سوالات زمینه برگزاری آزمون های شبه نهایی در سراسر استان را فراهم می کنیم.


برچسب ها: آموزش و پرورش فارس - امتحانات نهایی دانش آموزان - آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش فارس - امتحانات نهایی - مدیرکل آموزش و پرورش - امتحان
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود