مطالب مرتبط:
امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم از 27 فروردین برگزار می شود
امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم از 27 فروردین برگزار می شود
نخستین آزمون از پنجمین سال مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می شود
آمار نهایی ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 اعلام شد
دومین دوره طرح کارورزی ملی رایان برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 14:202024-04-06اجتماعي

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه دوم در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری امتحانات نهایی دور دوم متوسطه دانش آموزان این استان در یک هزار و 220 حوزه آزمون خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری امتحانات نهایی دور دوم متوسطه دانش آموزان این استان در یک هزار و 220 حوزه آزمون خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، 18 فروردین در نشست ستاد آزمون های آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 220 حوزه اجرایی امتحان نهایی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، آمار تجهیزات مورد نیاز حوزه های امتحان نهایی را در اسرع وقت احصا و به اداره کل اعلام تا خریداری شود.

قاسمی با بیان اینکه در راستای افزایش بهره وری باید کارها با سرعت لازمه انجام و بودجه های تخصیص یافته به موقع جذب شوند، گفت: سال گذشته 367 حوزه اجرایی امتحان نهایی داشتیم که به واسطه نهایی شدن دروس پایه دهم و یازدهم، آمار حوزه های اجرایی به 1220 حوزه افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به آزمون های شبه نهایی، در دروس هدف تعیین شده است، افزود: با استفاده از کانال های اطلاع رسانی در شبکه شاد و بارگذاری نمونه سوالات زمینه برگزاری آزمون های شبه نهایی در سراسر استان را فراهم می کنیم.


برچسب ها: آموزش و پرورش فارس - آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش فارس - امتحانات نهایی - مدیرکل آموزش و پرورش - امتحان - امتحان نهایی
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه دوم در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود

امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه دوم در 1220 حوزه آزمون برگزار می شود