مطالب مرتبط:
ری قبله تهران در گرامیداشت عید سعید فطر مهیای جشن بزرگ بندگی شد
عید فطر، جشن بندگی مطلق در درگاه عبودیت
عید فطر، عید سر سپردگی و بندگی
«عید فطر» روز ابراز شادی به مناسبت بندگی و اطاعت پروردگار است
عید فطر؛ مظهر عبودیت و بندگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:152024-04-10سياسي

شوق بندگی خراسان شمالی ها در عید سعید فطر


ماه رمضان، یک ماه بندگی درگاه خدای سبحان گذشت و حال در آستانه آغاز ماه شوال و عید بزرگ مسلمان «عید سعید فطر» روزه داران خراسان شمالی از صبح امروز برای برپایی نماز عید فطر آماده شدند و نماز را با شکوه خیلی زیاد به جایی آوردند.

- ایسنا/خراسان شمالی ماه رمضان، یک ماه بندگی درگاه خدای سبحان گذشت و حال در آستانه آغاز ماه شوال و عید بزرگ مسلمان عید سعید فطر روزه داران خراسان شمالی از صبح امروز برای برپایی نماز عید فطر آماده شدند و نماز را با شکوه خیلی زیاد به جایی آوردند.

امروز صبح بندگان شایسته خدا با ندای الله اکبر به سوی میعادگاه عاشقانه نماز می شتافتند تا مهر تأیید بندگی را از خدای مهربانی ها دریافت کرده و دعای اللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ.

را با جان و دل زمزمه کرده و دست نیاز را به سوی خدای صاحب اهل بزرگی و عظمت بالا برند و در قنوت خاضعانه خود بخشش، عفو و رحمت باری تعالی را طلب کنند.

روایات بسیاری در فضلیت شب و روز عید فطر بیان شده و در اینباره پیامبر خدا صلی الله علیه وآله و سلم می فرمایند مَن أحیا لَیلهَ العِیدِ ولَیلهَ النِّصفِ مِن‏شَعبانَ، لَم یَمُتْ قَلبُهُ یَومَ تَموتُ القُلوبُ هرکه شب عید (فطر و قربان) و شب نیمه شعبان را احیا


برچسب ها: خراسان شمالی - عید سعید فطر - عید فطر - خراسان - سعید فطر - نماز عید فطر - برپایی نماز
آخرین اخبار سرویس:

شوق بندگی خراسان شمالی ها در عید سعید فطر

شوق بندگی خراسان شمالی ها در عید سعید فطر