مطالب مرتبط:
اطلاعیه صداوسیما در پی حواشی مرتبط با بودجه سال آینده رسانه ملی
اطلاعیه صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه
توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه
توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه
توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 20:452024-01-29سياسي

اطلاعیه صداوسیما در پی حواشی مرتبط با بودجه


روابط عمومی سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای با اشاره به افزایش بودجه در برنامه هفتم اعلام کرد که این افزایش نسبی با توجه به همه وظایف و تکالیف جدید سازمان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره حواشی ایجاد شده درباره بودجه سال آینده رسانه ملی توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی رسانه ملی با تشریح روند قانونی تنظیم بودجه سازمان صداوسیما بر اساس برنامه هفتم توسعه آمده است: - بودجه سال 1403 سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس برنامه هفتم تنظیم شده است و تکلیف قانونی همه دستگاه ها است که به برنامه پایبند باشند.

ضمن قدردانی از مجلس محترم که با پایبندی به برنامه محور بودن بودجه سال آینده، بودجه صدا و سیما را تنظیم کرده است انتظار به حق از همه مسؤولان و صاحبان تریبون، پایبندی به قانون و خودداری از اظهاراتی است که به ایجاد شبهات در جامعه دامن می زند و در مأموریت دستگاه ها از جمله رسانه ملی اختلال ایجاد می کند.

- افزایش نسبی بودجه صدا و سیما در برنامه هفتم با توجه به وظایف و تکالیف جدید و فراوانی است که برای صدا و سیما در بند الف ماده 77 در نظر گرفته شده است که افزایش تعهد چند برابری برخی تولیدات همچون پویانمایی، تولید هزاران قسمت مجموعه تلویزیونی


برچسب ها: سازمان صداوسیما - روابط عمومی - بودجه - روابط عمومی سازمان - صداوسیما - برنامه - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه صداوسیما در پی حواشی مرتبط با بودجه

اطلاعیه صداوسیما در پی حواشی مرتبط با بودجه