مطالب مرتبط:
توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه
افزایش سه برابری بودجه صداوسیما ظلم بزرگی است/ صداوسیما اگر درآمد ندارد غلط می کند روزنامه چاپ می کند
افزایش بیش از دو هزار درصدی بودجه صداوسیما در 10 سال/ بودجه صداوسیما در یک سال 58 درصد افزایش می یابد
واکنش فلاحت پیشه به افزایش بودجه صداوسیما؛ خلاف قانون است
دفاع عنابستانی از افزایش بودجه صداوسیما | افزایش 40 تا 60 درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان حداقل بگیر طی سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 17:452024-01-29سياسي

توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه


داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا در صحن علنی مجلس اعلام کرد که با تغییراتی که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه اعمال کرده است، - بودجه صداوسیما و قوه قضاییه نسبت به سال جاری 58 درصد افزایش یافته و این در حالی است که رشد بودجه سایر دستگاه ها در سال آینده حدود 12 درصد است.

در پی طرح برخی انتقادها و حاشیه های پیش آمده درباره انتشار خبری مبنی بر افزایش بودجه 58 درصدی برای صداوسیما، روابط عمومی سازمان صداوسیما اطلاعیه ای صادر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا در صحن علنی مجلس اعلام کرد که با تغییراتی که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه اعمال کرده است، بودجه صداوسیما و قوه قضاییه نسبت به سال جاری 58 درصد افزایش یافته و این در حالی است که رشد بودجه سایر دستگاه ها در سال آینده حدود 12 درصد است.

  انتشار چنین خبری در روزهای اخیر واکنش های متعددی را به همراه داشته و بسیاری از کارشناسان و رسانه ها این پرسش را مطرح کرده اند که چرا باید صداوسیما به یکباره با این حجم افزایش بودجه مواجه شود و مهمتر آنکه این بودجه قرار است چگونه مدیریت و خرج شود؟   بر این اساس روابط عمومی سازمان صداوسیما به تازگی درباره حواشی ایجاد شده درباره بودجه سال آینده رسانه ملی توضیحاتی ارائه کرد.


برچسب ها: بودجه - صداوسیما - سازمان برنامه و بودجه - مجلس شورای اسلامی - بودجه صداوسیما - برنامه و بودجه - سازمان برنامه
آخرین اخبار سرویس:

توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه

توضیح صداوسیما درباره حواشی افزایش بودجه