مطالب مرتبط:
نسخه نجات برگشت به مکتب ما می توانیم است
نسخه نجات،پ از هر مشکلی، برگشت به مکتب ما می توانیم است
مشکلات بنگاه های اقتصادی در استان های کشور شناسایی می شود
کشور در حال عبور از برخی مشکلات در عرصه های اقتصادی است
لیگ برتر والیبال| شکست صدرنشین در رفسنجان/ پیکان با دست پر از مشهد برگشت + نتایج و جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 13:062024-02-01سياسي

نسخه نجات کشور از مشکلات، برگشت به مکتب ما می توانیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: در همان ابتدای ورود به استان به نماینده ولی فقیه عرض کردم که زحمت سخنرانی ها بر عهده شما و کارگری و انجام خدمت وظیفه بنده است.

وی در ادامه افزود: ایام الله دهه فجر مهمترین پیامش این است که انقلاب اسلامی بر پایه مردم بنا نهاده شده و تداوم و بقای آن نیز بر همین اصل است و امیدواریم جشن های دهه فجر نیز با همین رویکرد و با حضور توده های مردم برگزار شود.

استاندار تصریح کرد: اقتدار و آرامش و آسایش امروز ما در نتیجه زحمات و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی و در راس آنها شهدایی است که در همه برهه ها از ابتدای انقلاب تا همین دوره اخیر مقاومت نقش آفرینی و جان فشانی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آنچه امام راحل برای ما به ارمغان آورد، مکتب ما می توانیم بود و ایشان معتقد بودند می توان رژیم طاغوتی و سلسله چند هزار ساله را با همین اندیشه برانداخت و در مقابل جریانی فکری نیز همواره ما نمی توانیم را تکرار و وابستگی را تبیین و تشویق می کردند.

رحمتی افزود: امام راحل با انقلاب خود ثابت کرد که می توانیم آمریکا را شکست دهیم و در دفاع مقدس می توانیم پیروز شویم و می توانیم سلاح هسته ای و علوم و فن آو


برچسب ها: به گزارش خبرگزاری فارس - ایام الله دهه فجر - نماینده ولی فقیه - مراسم گرامیداشت - دهه فجر - نیروهای نظامی - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نجات کشور از مشکلات، برگشت به مکتب ما می توانیم است

نسخه نجات کشور از مشکلات، برگشت به مکتب ما می توانیم است