مطالب مرتبط:
نسخه نجات برگشت به مکتب ما می توانیم است
لیگ برتر والیبال| شکست صدرنشین در رفسنجان/ پیکان با دست پر از مشهد برگشت + نتایج و جدول
سبزی ایران از استرالیا برگشت خورد!
لیگ برتر والیبال| شکست صدرنشین در رفسنجان/ پیکان با دست پر از مشهد برگشت + نتایج و جدول
منچسترسیتی به رده دوم جدول برگشت/ تاتنهام از یاران قدوس 3 امتیاز گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 12:562024-02-01سياسي

نسخه نجات،پ از هر مشکلی، برگشت به مکتب ما می توانیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: در همان ابتدای ورود به استان به نماینده ولی فقیه عرض کردم که زحمت سخنرانی ها بر عهده شما و کارگری و انجام خدمت وظیفه بنده است.

وی در ادامه افزود: ایام الله دهه فجر مهمترین پیامش این است که انقلاب اسلامی بر پایه مردم بنا نهاده شده و تداوم و بقای آن نیز بر همین اصل است و امیدواریم جشن های دهه فجر نیز با همین رویکرد و با حضور توده های مردم برگزار شود.

استاندار تصریح کرد: اقتدار و آرامش و آسایش امروز ما در نتیجه زحمات و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی و در راس آنها شهدایی است که در همه برهه ها از ابتدای انقلاب تا همین دوره اخیر مقاومت نقش آفرینی و جان فشانی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آنچه امام راحل برای ما به ارمغان آورد، مکتب ما می توانیم بود و ایشان معتقد بودند می توان رژیم طاغوتی و سلسله چند هزار ساله را با همین اندیشه برانداخت و در مقابل جریانی فکری نیز همواره ما نمی توانیم را تکرار و وابستگی را تبیین و تشویق می کردند.

رحمتی افزود: امام راحل با انقلاب خود ثابت کرد که می توانیم آمریکا را شکست دهیم و در دفاع مقدس می توانیم پیروز شویم و می توانیم سلاح هسته ای و علوم و فن آو


برچسب ها: به گزارش خبرگزاری فارس - ایام الله دهه فجر - نماینده ولی فقیه - مراسم گرامیداشت - دهه فجر - نیروهای نظامی - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نجات،پ از هر مشکلی، برگشت به مکتب ما می توانیم است

نسخه نجات،پ از هر مشکلی، برگشت به مکتب ما می توانیم است