مطالب مرتبط:
رتبه پایین ایران در پذیرش هوش مصنوعی
بهره مندی از هوش مصنوعی در موسیقی به معنای مرگ هنرمند نیست
کمک 27 میلیون دلاری گوگل به اروپایی ها برای ترویج هوش مصنوعی
آیا هوش مصنوعی مساوی با مرگ هنرمند است؟
رتبه تاسف برانگیز ایران در پذیرش هوش مصنوعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-13سياسي

نشست کمیته علمی مسابقه توسعه هوش مصنوعی


اولین نشست کمیته علمی بزرگترین مسابقه توسعه هوش مصنوعی کشور با حضور نمایندگان دانشگاه های کشور، در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، نشست کمیته علمی بزرگترین مسابقه توسعه هوش مصنوعی اختصاصی زبانی بزرگ فارسی در کشور (هکاتون) با حمایت مرکز ملی فضای مجازی و حضور اعضای هیات علمی از دانشگاه های تهران، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر و امام حسین(ع) برای شناسایی، تقسیم کار و مراحل ارزیابی شرکت کنندگان برگزار شد.

سارا بوربور رییس ستاد فراداده مرکز ملی فضای مجازی در این نشست طی سخنانی گفت: شناسایی افراد نخبه برای توسعه مدل زبانی بزرگ فارسی در کشور از مهمترین اهداف این مسابقه است تا بتوانیم افرادی که حائز شرایط برای توسعه هوش مصنوعی اختصاصی زبانی فارسی در کشور هستند به صورت عادلانه حمایت کرده، آموزش داده و در نهایت زیرساخت مناسب را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با اشاره به حضور گسترده فعالان این حوزه از سراسر کشور افزود: در مرحله اول بیش از هزار نفر از استان های مختلف کشور در این رویداد بزرگ ثبت نام کرده و در نهایت هفتاد نفر صلاحیت حضور در مرحله بعدی را پیدا کردند که پس از تشکیل چهار جلسه به صورت حضوری و آنلاین، این استعدادها شناسایی شده و پرورش خواهند یافت تا برای ور


برچسب ها: مرکز ملی فضای مجازی - هوش مصنوعی - فضای مجازی - توسعه - مسابقه - مصنوعی - کشور
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته علمی مسابقه توسعه هوش مصنوعی

نشست کمیته علمی مسابقه توسعه هوش مصنوعی