مطالب مرتبط:
34 خانه بهداشت در روستاهای دهلران فعال است
جعفریان: نمکی که تاییده وزارت بهداشت را ندارد، سم خالص است
تقدیر وزیر بهداشت از تلاش های نیروهای اورژانس در حادثه حریق بیمارستان گاندی تهران
وزیر بهداشت: اورژانس ایران در منطقه و جهان سرآمد است
وزیر بهداشت: بهترین اورژانس جهان را در اختیار داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 21:452024-01-29اجتماعي

کمبود مربیان بهداشت در مدارس فارس


رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آمار فعلی مربیان بهداشت در مدارس استان یک سوم تعداد مورد نیاز است.

- ایسنا/فارس رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آمار فعلی مربیان بهداشت در مدارس استان یک سوم تعداد مورد نیاز است.

نشست شورای ورزش و سلامت آموزش و پرورش فارس امروز، 9 بهمن با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان حوزه ورزش و سلامت مدارس در شیراز برگزار شد.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس در این نشست گزارشی از فعالیت سلامت و تندرستی دانش آموزان استان ارائه کرد و گفت: آمار فعلی مربیان بهداشت در مدارس استان یک سوم تعداد مورد نیاز است.

فاطمه قاسمی افزود: نظارت بر توزیع شیر مدارس، بهداشت و سلامت دهان و دندان، توزیع مکمل آهن و ویتامین D، پیشگیری از بیماری های واگیر و غیرواگیر، پایگاه تغذیه سالم مدارس، سفیران سلامت، مراقبت از سلامت جسمانی دانش آموزان و تکمیل شناسنامه سلامت، بهسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی و تجهیزات بهداشتی مدارس از برنامه های اداره سلامت و تندرستی در مدارس است.

وی ادامه داد: طرح پیشگیری از حوادث و سوانح، طرح مدارس بدون پسماند، طرح شهید مرادی، طرح مدارس دوستدار طبیعت از جمله طرح هایی است که در مدارس استان در حال اجراست.


برچسب ها: اداره کل آموزش و پرورش - اداره کل آموزش و پرورش فارس - آموزش و پرورش فارس - آموزش و پرورش - سلامت و تندرستی - اداره - سلامت
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مربیان بهداشت در مدارس فارس

کمبود مربیان بهداشت در مدارس فارس