
نوشیدن مشروبات الکلی هیچ فایده ای برای سلامت ندارددر ده ها مطالعه قبلی ظاهراً ادعا شده است که نوشیدن یک لیوان شراب یا یک لیوان آبجو در روز می تواند خطر بیماری قلبی و مرگ را کاهش دهد. - به گزارش به نقل از هلث دی نیوز، اما بررسی شواهد جدید نشان می دهد که این مطالعات ناقص هستند و با در نظر گرفتن این نقص ها و سوگیری ها، فواید سلامتی مصرف کم الکل از بین می رود. محققان گزارش می دهند که در بهترین حالت، یک یا دو نوشیدنی در روز هیچ اثر خوب یا بدی بر سلامت فرد ندارد، در حالی که سه نوشیدنی یا بیشتر در روز به طور قابل توجهی خطر مرگ زودهنگام را افزایش می دهد. برای این تجزیه و تحلیل، محققان 107 مطالعه را ارزیابی کردند که رابطه بین مصرف الکل و مرگ را ارزیابی کرده بودند. این مطالعات شامل نزدیک به 5 میلیون شرکت کننده از کشورهای مختلف بود. تیم استاکول ، محقق ارشد از دانشگاه ویکتوریا در بریتیش کلمبیا کانادا، گفت: این یک مرور کلی از بسیاری از مطالعات واقعاً بد است. در این مطالعات، سوگیری های زیادی وجود دارد، و تحلیل ما این موضوع را نشان می دهد. محققان دریافتند خطر مرگ، در میان افرادی که روزانه 25 تا 44 گرم الکل، یعنی حدود سه نوشیدنی، می نوشند، افزایش می یابد. نتایج نشان داد که خطر مرگ به طور قابل توجهی برای افرادی که 45 گرم یا بیشتر الکل در روز می نوشیدند، افزایش می یابد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |