مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:252023-02-25بين الملل

گزارش ناظران مجمع پارلمان اروپا: مسیر«لاچین» به اقدام فوری نیاز دارد


ناظران «مجمع پارلمانی اروپا» در بازدید از «لاچین» در ارمنستان و دیگر مناطق این کشور اعلام کردند که وضعیت در این مناطق وخیم است و نیاز به اقدام فوری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناظران مجمع پارلمانی اروپا که برای نظارت بر موارد تنش زا بین باکو و ایروان به ارمنستان سفر کرده بودند در بازدید میدانی از لاچین  در  ارمنستان و دیگر مناطق این کشور اعلام کردند که وضعیت در مسیر لاچین نیاز به اقدام فوری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پان آرمنین ، گزارشگران در جریان بازدید خود از شهرهای جرموک ، گوریس و واردنیس و همچنین ورودی مسیرلاچین در سمت ارمنستان بازدید کردند.

آنها با همچنین مقامات محلی و ساکنان قره باغ کوهستانی دیدار کردند.

در بخشی از گزارش گزارشگران مجمع پارلمانی اروپا که روز شنبه منتشر شد، آمده است که ساکنان قره باغ نمی توانند آزادانه به خارج از منطقه تردد کنند و تنها وسایل نقلیه کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیروهای حافظ صلح روسیه اجازه تردد در طول این مسیر را دارند که برای برآوردن نیازهای مردم کافی نیست.

علاوه بر این، اختلالات مکرر گاز و برق به این منطقه منجر به نقض جدی حقوق ساکنان شده، بسیاری از مردم شغل خود را از دست داده و به دلیل تععطیلی مدارس، کودکان از تحصیل محروم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ناظران مجمع پارلمان اروپا: مسیر«لاچین» به اقدام فوری نیاز دارد

گزارش ناظران مجمع پارلمان اروپا: مسیر«لاچین» به اقدام فوری نیاز دارد