مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-21اقتصادي

تحقق ولایت الهی یعنی جاری شدن گرمای محبت در جامعه


حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره محل نزاع تمدن اسلامی با تمدن غربی، گفت: مهم ترین رکن تمدن اسلامی، رشد و تقویت پیوندهای اجتماعی از جمله پیوند برادری، - خانوادگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین نشست هم عهدی خادمین مهرواره محله همدل با حضور بیش از 130 نفر از معاونین فرهنگی و کارشناسان 10 استان سازمان تبلیغات اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت آغاز شد.

حجت الاسلام میرمحمدیان موضوع تمدن سازی را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: وقتی سخن از دغدغه ها می کنیم و می گوییم می خواهیم تمدن سازی کنیم.

عده ای ساده اندیشانه می گویند اگر بلدید قیمت دلار و ماجرای خودرو را درست کنید و لازم نیست به فکر تمدن سازی باشید.

وی با بیان اینکه افراد باسوادتر به گونه دیگری اشکال می کنند ادامه داد: این افراد می گویند هیچ چیز بر شما مبنای تمدن اسلامی نیست؛ آیا در ادارات و مراکز آموزشی از تمدن اسلامی بهره ای دارید و یا در هنر و رسانه از تمدن اسلامی پیروی می کنید؟ حتی در مدیریت هم بر اساس مبانی غربی رفتار می کنید.

مدیرعامل بنیاد هدایت فرمایش پیامبر اکرم (ص) را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: رسول خدا (ص) به مسلمانان می فرمود اطلب العلم و لو بالصین پس دانش را از هرکس می توان یاد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ولایت الهی یعنی جاری شدن گرمای محبت در جامعه

تحقق ولایت الهی یعنی جاری شدن گرمای محبت در جامعه