مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-19سياسي

راه اندازی مرجع تحقیقات نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی


رییس پژوهشکده سرامیک پژوهشگاه مواد و انرژی از راه اندازی دستگاه RUL (دیرگدازی تحت بار) موجود در آزمایشگاه خواص مکانیکی خبر داد.

- رییس پژوهشکده سرامیک پژوهشگاه مواد و انرژی از راه اندازی دستگاه RUL (دیرگدازی تحت بار) موجود در آزمایشگاه خواص مکانیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه مواد و انرژی، دکتر ایمان مباشرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش مهندس پارسی کارشناس تعمیرات و مهندس فریدونیان کارشناس آزمایشگاه خواص مکانیکی این پژوهشگاه، دستگاه RUL راه اندازی شده است.

رییس پژوهشکده سرامیک پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار داشت: با وجود این دستگاه و نیز دستگاه هایی مانند دستگاه HMOR (استحکام خمشی سه نقطه ای تحت دما)، دستگاهMOR (استحکام خمشی سه نقطه ای و چهار نقطه ای در دمای محیط)، کوره های دما بالا (حداکثر تا دمای 1600درجه سانتیگراد)، توانایی اندازه گیری چگالی، درصد تخلخل و همچنین میزان درصد انقباض خطی آجرهای نسوز، دستگاه دیلاتومتری با قابلیت اندازه گیری ضریب انبساط حرارتی (تا دمای 1100درجه سانتیگراد) برای قطعات نسوز و همچنین وجود کارشناسان و اعضای هیات علمی متخصص در زمینه مواد نسوز، به عنوان یک کلینیک مواد نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی آماده ارائه خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرجع تحقیقات نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی

راه اندازی مرجع تحقیقات نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی