مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-13حوادث

اسکان 50 مسافر در راه مانده در پایگاه امدادنجات گردنه اسدآباد


رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از اسکان موقت 50 مسافر در راه مانده در پایگاه شهید قدرتی گردنه اسدآباد در روز گذشته به علت بارش برف خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از اسکان موقت 50 مسافر در راه مانده در پایگاه شهید قدرتی گردنه اسدآباد در روز گذشته به علت بارش برف خبر داد.

مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته با وجود بارش سنگین برف با زحمات بی وقفه پرسنل راهداری، گردنه اسدآباد مسدود نشد اما برخی از خودروها با خرابی خودروهای خود مواجه شده بودند که سرنشینان این خودروها به صورت موقت دو و یا سه ساعته در پایگاه امداد و نجات گردنه اسکان داشتند و خدمات لازم به این مسافران ارائه شد.

وی کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، نان، خرما، کیک، نوشیدنی گرم و پتو را از جمله موارد خدمات ارائه شده به مسافران اسکان موقت در پایگاه گردنه دانست و افزود: طی بارش سنگین برف روز گذشته 50 دستگاه خورود گرفتار در برف نیز در گردنه اسدآباد توسط تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان رهاسازی شده است.

حیدری با بیان اینکه در بارش های روز گذشته موردی از اسکان در داخل شهر نداشته ایم، تصریح کرد: در حال حاضر سه تیم جمعیت هلال احمر شامل یک تیم واکنش سریع پنج نفره در پایگاه امداد جاده ای شهید قدرتی گردنه، یک تیم در پایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 50 مسافر در راه مانده در پایگاه امدادنجات گردنه اسدآباد

اسکان 50 مسافر در راه مانده در پایگاه امدادنجات گردنه اسدآباد