مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-10اقتصادي

گردشگری می تواند کشور را بی نیاز از اقتصاد نفتی کند


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:رتبه اول را در بی توجهی به ظرفیتهای کشور داریم و یکی از این حوزه ها گردشگری است که با توجه به تنوع استعدادها و ظرفیتهایی که در حوزه صنایع دستی و گردشگری کشور وجود دارد که اگر به درستی از این ظرفیت بهره برداری شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد چکشیان، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی بازدید کردمعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره بر اینکه گردشگری یک موضوع چند بعدی است گفت: ابعاد گردشگری شامل حوزه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است و نگاهی که در بررسی حوزه گردشگری به این سه موضوع نپردازد نگاه جامعی متناسب با این ظرفیت عظیم امروز در دنیا نیست.

چکشیان با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری در توسعه اقتصاد بومی کشور گفت: اقتصاد گردشگری یک مثلثی است که دارای سه ضلع اقتصاد؛ فرهنگ و دیپلماسی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت گردشگری در رونق تولید داخلی و ظرفیت های آن در شکوفایی اقتصاد کشور گفت: یکی از مصائب کشور همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم نیز اشاره کردند رتبه اول را در بی توجهی به ظرفیتهای کشور داریم و یکی از این حوزه ها گردشگری است که با توجه به تنوع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری می تواند کشور را بی نیاز از اقتصاد نفتی کند

گردشگری می تواند کشور را بی نیاز از اقتصاد نفتی کند