مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-09فرهنگي

ناکامی کهنه کاران سینما در سومین شب جشنواره فجر در قم + تصاویر


سومین شب جشنواره فیلم فجر در قم در حالی با ناکامی سینماگر کهنه کار سینمای ایران در «پرونده باز است» دنبال شد که دو کارگردان فیلم اولی تا حدودی رضایت تماشاگران سینما را جلب کردند.

- ناکامی کهنه کاران سینما در سومین شب جشنواره فجر در قم + تصاویر ایسنا/قم سومین شب جشنواره فیلم فجر در قم در حالی با ناکامی سینماگر کهنه کار سینمای ایران در پرونده باز است دنبال شد که دو کارگردان فیلم اولی تا حدودی رضایت تماشاگران سینما را جلب کردند.

سومین شب جشنواره فیلم فجر در قم با اکران چهار فیلم هفت بهار نارنج ، در آغوش درخت ، پرونده باز است و بعد از رفتن دنبال شد.

هفت بهار نارنج ساخته فرشاد گل سفیدی نخستین فیلمی بود که در شب سوم جشنواره به روی پرده پردیس سینمایی بازار شهر قم رفت اما نتوانست مخاطبان را با رضایت از سینما خارج کند.

فیلمی که به محوریت شخصیت علی نصیریان به عنوان نقش اصلی پیش می رود و عشقی را به تصویر می کشد که تمام وجودش را احاطه کرده و سال ها بعد از به کما رفتن همسر هم رهایش نمی کند.

در ادامه علاقه مندان به هنر هفتم به تماشای در آغوش درخت نخستین ساخته بلند سینمایی بابک خواجه پاشا فیلمساز ارومیه ای نشستند که با رضایت نسبی تماشاگران همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی کهنه کاران سینما در سومین شب جشنواره فجر در قم + تصاویر

ناکامی کهنه کاران سینما در سومین شب جشنواره فجر در قم + تصاویر