مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 01:052023-02-08اجتماعي

بارش برف راه ارتباطی 200 روستای دلفان را مسدود کرد


فرماندار دلفان با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 200 روستا به دلیل بارش برف، از تعطیل بودن مدارس این شهرستان در نوبت صبح روز پنج شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر قهرمانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: بر اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی 200 روستای دلفان با مرکز این شهرستان مسدود شده است و با توجه به ادامه داشتن بارش و ایجاد کولاک امکان بسته شدن روستاهای بیشتری نیز وجود دارد.

وی، اظهار کرد: با وجود بارش برف سنگین با تلاش راهداران محورهای اصلی نورآباد به خرم آباد و کرمانشاه باز است، اما به سبب لغزندگی جاده ها تردد بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، همچنین راه ارتباطی نورآباد به نهاوند کاملاً مسدود است و همشهریان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

فرماندار دلفان، از رانندگان خواست تا پایان فعالیت این سامانه در صورت امکان از تردد در مسیرهای ارتباطی شهرستان دلفان خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

قهرمانی، عنوان کرد: بارش برف از صبح امروز در دلفان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و به دلیل برودت هوا و یخبندان، فردا (پنج شنبه) همه مدارس در مقاطع مختلف در شیفت صبح تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف راه ارتباطی 200 روستای دلفان را مسدود کرد

بارش برف راه ارتباطی 200 روستای دلفان را مسدود کرد