مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-08حوادث

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اعلام شد


فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اکبر غلامی با اعلام جزییات محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن 1401 در مشهد اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز طبق سنوات گذشته از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: از ساعت 23 شب 21 بهمن ماه انسداد کامل معابر و ایجاد محدودیت ها برای پاک سازی مسیر راهپیمایی انجام خواهد شد.

دراین باره نیز از مردم تقاضا می کنیم از پارک وسیله نقلیه شان در خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بیت المقدس تا تقاطع دانش و از تقاطع دانش تا میدان بسیج و از میدان بسیج تا میدان 15 خرداد خودداری کنند.

همچنین، محدودیت دیگری در خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس و زیرگذر حرم مطهر در نظر گرفته شده است که از شهروندان می خواهیم در این محور نیز خودرو پارک نکنند.

وی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و افزود: مسیرهای جایگزین در ضلع غرب یعنی خیابان امام خمینی (ره) و ضلع شرق خیابان هفده شهریور و خیابان کوشش در نظر گرفته شده است.

به گفته غلامی، معابر پنج گانه به سمت حرم مطهر به جز خیابان امام رضا (ع)، خیابان نواب صفوی از خیابان شهدای گوهرشاد، خیابان طبرسی از تقاطع میدان شهید گمنام و خیابان شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اعلام شد

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اعلام شد