مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-07ورزشي

میزبانی بهروز عطایی از یاران محمد موسوی در لیگ والیبال


در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان تیم لبنیات هراز آمل که سرمربی تیم ملی را در اختیار دارد به مصاف یاران محمد موسوی در نیان الکترونیک خراسان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته بیست وپنجم لیگ برتر والیبال مردان امروز (چهارشنبه، 19 بهمن) با هفت دیدار به صورت همزمان از ساعت 16 در شهرهای گرگان، رفسنجان، آمل، اصفهان، رامسر، گنبد و تهران پیگیری می شود.

تیم های ایفاسرام اردکان، گیتی پسند اصفهان و راه یاب ملل در دو هفته باقی مانده از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان رقابت نزدیکی برای کسب تنها سهمیه حضور در پلی آف قهرمانی این مسابقات دارند.

این تیم ها به ترتیب با 11، 11 و 10 برد در رتبه های هشتم، نهم و دهم جدول رده بندی قرار دارند (هشت تیم نخست جدول به پلی آف صعود می کنند).

پیش از این تیم های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر و فولاد سیرجان ایرانیان سهمیه پلی آف را به دست آورده اند.

در یکی از دیدارهای حساس تیم های گیتی پسند اصفهان و راه یاب ملل مریوان به مصاف هم می روند.

دیدار رفت این دو تیم سه بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و شاگردان سعید عقیلی در تیم اصفهان که هفته گذشته سایپا را شکست دادند، این هفته انگیزه بالایی برای کسب دوازدهمین برد و نزدیک شدن به پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بهروز عطایی از یاران محمد موسوی در لیگ والیبال

میزبانی بهروز عطایی از یاران محمد موسوی در لیگ والیبال