مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-06سياسي

درس شهداء مسئولیت اجتماعی و کنشگری تمدنی بود


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین اربعین شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با بیان اینکه درس شهدا مسئولیت اجتماعی و کنشگری تمدنی بود گفت: - شهیدان از خود گذشتند، پیام انقلاب را دریافتند و تصویرساز آینده ما شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دکتر عبدالحسین کلانتری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام خمینی(ره) از شهیدان گمنام به عنوان فرزندان ویژه روح الله نام برد و آرامش امروز را مدیون جافشانی شهدا دانست.

وی به مشارکت قومیت های مختلف از نقاط مختلف ایران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهیدان فراتر از تمام تنوعات قومی هویت ما را یکپارچه کردند.

کلانتری همگان را به مطالعه زندگینامه شهیدان و از جمله شهید دادگر سفارش کرد و افزود: شهدای گمنام نزد ملکوتیان از ما آشناترند، به مقام عندیت رسیدند و نزد خداوند روزی می خورند و حتی به مقام رزاقیت نیز رسیدند.

وی اظهار داشت: شهدا ثمره انقلابی هستند که در دهه فجر و آستانه سالگرد تحقق آن هستیم انقلابی که مسیر جدیدی در تاریخ بشریت و در جهانی که سرمست از پایان ایدئولوژی و پایان هر گونه تفکر معنوی بود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس شهداء مسئولیت اجتماعی و کنشگری تمدنی بود

درس شهداء مسئولیت اجتماعی و کنشگری تمدنی بود