مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-05اقتصادي

68 هزار واحد مسکونی طی چهر سال در استان زنجان ساخته خواهد شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال هم بیش از 68 هزار واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به خانه دار شدن مردم بسیار جدی است، گفت: این اداره کل در اجرای مسکن مهر هم در کشور جزو اولین ها بود.

وی ابراز کرد: زنجان نخستین استان در سطح کشور بود که مسکن مهر را جشن گرفت و پرونده آن را بست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه 32 هزار و 30 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در استان زنجان احداث و به متقاضیان واگذار شد، گفت: از این تعداد 19 هزار و 146 واحد مسکونی در قالب خود مالکی بود که تنها تسهیلات لازم را دریافت کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنین 6 هزار و 135 واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه سه جانبه با اداره کل راه و شهرسازی، بانک و پیمانکار بوده و 6 هزار و 749 واحد هم در قالب تعاونی 99 ساله بوده که تعاونی های مسکن این تعداد واحد مسکونی را احداث کردند.

وی، با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال هم بیش از 68 هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته خواهد شد، افزود: 17 هزار و 500 واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که از این تعداد حدود 16 هزار واحد در شهر زنجان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 هزار واحد مسکونی طی چهر سال در استان زنجان ساخته خواهد شد

68 هزار واحد مسکونی طی چهر سال در استان زنجان ساخته خواهد شد