مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-05سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای بایدن شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فاکس نیوز، در پی جنجال حضور بالون چینی در آسمان آمریکا، «جو ویلسون»، نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته نیرو های مسلح این مجلس اعلام کرد پس از این فاجعه، - در ادامه واکنش ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رییس جمهور این کشور شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فاکس نیوز، در پی جنجال حضور بالون چینی در آسمان آمریکا، جو ویلسون ، نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته نیرو های مسلح این مجلس اعلام کرد پس از این فاجعه، جو بایدن، رییس جمهور و کاملاً هریس، معاون رییس جمهور آمریکا باید استعفا دهند.

به نوشته فاکس نیوز، این بالون نظارتی بدون سرنشین، پیش از ورود به آمریکا و ورود به آسمان ایالت ایداهو و سواحل شرقی، در هفت روز گذشته در آلاسکا و کانادا به پرواز در آمده بود.

ویلسون با انتشار پیامی در توییتر نوشت: نمایش فاجعه آمیز بالون جاسوسی چینی، آشکار خانواده های آمریکایی از آلاسکا تا خانه محل سکومت من در کارولینای جنوبی را تهدید و تأیید کرد که بایدن و کاملاً هریس، معاون رییس جمهور باید استعفا دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای بایدن شد

مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای بایدن شد