مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-01سياسي

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده در پاسخ سؤالی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه 1402 افزود: این حکم قانونی همچنان به قوت خود باقی است و دستگاه های اجرایی و اداری سال 1402 هم به تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده خود مکلف هستند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: تاکنون 150 هزار ایثارگر مشمول در دستگاه ها تبدیل وضعیت شده اند که نام و مشخصات 60 هزار از این تعداد در سامانه سازمان امور اداری استخدامی ثبت شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه هایی که تاکنون کمتر به این حکم قانونی عمل کرده اند هشدار داد و گفت: این حکم قانون منتفی نمی شود مگر آنکه دایره شمولش تغییر یابد و بر همین اساس بی اعتنایی دستگاه ها در نهادهای نظارتی و مجلس قابل پیگیری و رسیدگی است.

بر اساس بند (و) تبصره 20 قانون بودجه 1401 کل کشور دستگاه های اجرایی و اداری مشمول موظف شده اند ایثارگران خود را به رسمی، تبدیل وضعیت کنند.

رؤسای سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه هم در تاریخ 7 تیر 1401 با صدور و ابلاغ دستورالعملی، مدیران همه دستگاه های مشمول اجرایی و اداری را به رعایت کامل حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران مکلف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد