مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:452023-01-30بين الملل

جزییات خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در لبنان


اداره کل امنیت عمومی لبنان چندی پیش پنج لبنانی را بازداشت کرد؛ این افراد که وابسته به گروه تروریستی داعش بودند قصد داشتند حملاتی با رنگ و بوی فرقه ای-مذهبی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی لبنان اواسط آذر ماه گذشته یک باند وابسته به گروه تروریستی داعش را بازداشت کردند که قصد داشتند حملاتی با رنگ و بوی فرقه ای و مذهبی انجام دهند.

روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد، اداره کل امنیت عمومی لبنان در آن زمان، پنج لبنانی را در منطقه شمالی این کشور بازداشت کرد که متهم به تشکیل باند وابسته به داعش در طرابلس بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، در جریان بازجویی این پنج نفر، مشخص شد که نیروهای لبنانی با این اقدام خود، یک طرح تروریستی را خنثی کرده اند.

یکی از افراد بازداشت شده اعتراف کرد که برای حمله به یک کلیسا در شب سال نو میلادی در طرابلس آماده می شده است.

وی همچنین اعتراف کرد، آمران وی به او اهداف دیگری را برای حمله پیشنهاد کرده بودند، از جمله بیمارستان الرسول الاعظم در جنوب بیروت و یک حسینیه در بیروت و چند هدف دیگر در منطقه جبل محسن.

قرار بوده است حمله به حسینه با پهپاد بمب گذاری شده منفجر شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازالاخبار، بیشتراین افراد از خانواده هایی هستند که از مدتها پیش، با گروههای تروریستی همکاری داشته اند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در لبنان

جزییات خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در لبنان