مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:002023-01-30ورزشي

شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم فراهم می شود


رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه های مربوطه فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صمد نوتاش عصر دوشنبه در جلسه مسئولان ورزش و هیأت فوتبال استان و شهرستان با فرماندار اردبیل اظهار کرد: شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه های مربوطه فراهم می شود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال آغاز کرده ایم در صورت وجود حامی مالی و داشتن توان و شرایط حداقل سه سال تیم داری، این مجوز را به صورت رایگان به حامی مالی خواهیم داد.

رییس هیأت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر در رده های مختلف سنی شاهد حضور تیم های اردبیل در لیگ های کشوری هستیم، گفت: مسابقات فوتبال استانی و کشوری باوجود کمبود زیرساخت های ورزشی به ویژه در شهر اردبیل به طور منظم برگزار می شود.

نوتاش بیان کرد: تمام مسابقات وبرنامه های هیأت فوتبال استان برنامه ریزی شده بامحوریت کنگره 3400 شهید والامقام اردبیل برگزار شود که در این راستا جشنواره فوتبال با حضور 3 هزار و 400 فوتبالیست در اردبیل برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم فراهم می شود

شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم فراهم می شود