مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:242023-01-29حوادث

دستگیری 13 کلاهبردار در دشت آزادگان


جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 27 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در دشت آزادگان خبر داد.

- سرهنگ حجت اله سفیدپوست با اعلام جزییات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از نرم افزارها در فضای مجازی به شیوه و شگردهای مختلفی از جمله خرید و فروش ملک، خودرو و جعل امضاء، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا و پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، هویت 13 نفر از کلاهبرداران حرفه ای مرتبط با پرونده های مذکور را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 27 فقره کلاهبرداری به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سفیدپوست از شهروندان خواست به هشدارها و توصیه های پلیس توجه ویژه ای داشته باشند تا در دام این گونه افراد سودجو و فرصت طلب گرفتار نشوند و چنانچه با این گونه افراد مواجه شدند بلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 کلاهبردار در دشت آزادگان

دستگیری 13 کلاهبردار در دشت آزادگان