مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-29پزشكي

اعزام اکیپ های دامپزشکی به مناطق زلزله زده خوی


مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی، از اعزام اکیپ های دامپزشکی شهرستان های همجوار به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید امید خلیل زاده بر لزوم امداد رسانی فوری به دامداران زلزله زده در حوزه دامپزشکی برای پیشگیری از شیوع بیماری های مختلف تاکید کرد و افزود: پس از زلزله به جهت ایجاد شرایط ویژه و کاهش سطح بهداشت در مناطق متاثر از زلزله، احتمال وقوع بیماریهای دامی افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: اکیپ های اعزام شده از شهرستان های همجوار نسبت به ضد عفونی و در صورت بروز تلفات دام اقدام به دفن بهداشتی لاشه دام های تلف شده و واکسیناسیون دام های موجود جهت پیشگیری از بروز بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام اقدام می کنند.

خلیل زاده تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی تمام توان و امکانات خود را برای کمک به مردم مناطق زلزله زده در حوزه حفاظت از سرمایه های دامی و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک در این مناطق به کار خواهد گرفت.

وی ضمن همدردی با آسیب دیدگان بر لزوم همکاری با اکیپ های دامپزشکی و استفاده از توان نظارتی کارشناسان دامپزشکی جهت دفن بهداشتی لاشه های و ضدعفونی دامداریها و آغل ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اکیپ های دامپزشکی به مناطق زلزله زده خوی

اعزام اکیپ های دامپزشکی به مناطق زلزله زده خوی