مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-29اجتماعي

محیط زیست زنجان نیروی محیط بان جذب می کند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از جذب محیط بان خبر داد و گفت: آزمون استخدامی سال آینده برگزار می شود.

- محمدرضا یافتیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اداره محیط زیست در دو حوزه محیط انسانی و محیط طبیعی مأموریت های متنوعی را برعهده دارد و با توجه به حجم کاری بالا 55 درصد پست ها بلاتصدی است، با این حال تلاش شده کاری روی زمین نماند.

وی با اشاره به کمبود نیروی محیط بانی ابراز کرد: با تلاش سازمان حفاظت محیط زیست مجوز استخدام 350 نفر در سراسر کشور اخذ شده و 250 نفر از آن ها در بخش محیط بانی جذب خواهند شد و در سال آینده آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از این استخدام سهمی هم برای زنجان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه بومی گزینی در این آزمون حائز اهمیت است، بنابراین علاقه مندان از استان در این آزمون ثبت نام کنند تا بعد از پذیرفته شدن از خدمات آن ها بهره مند شویم.

همه خودروهای محیط بانی در استان زنجان به GPS مجهز شدند وی با اشاره به اینکه در حوزه امکانات نیز با نقطه مطلوب فاصله داریم، یادآور شد: برای رصد و عکس برداری محیط زیست 4 دستگاه پهباد در اختیار داریم که البته به خاطر صدایی که دارند، نمی توانیم به حیات وحش نزدیک شویم و باید از پهبادهای مدرن تر و با صدای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست زنجان نیروی محیط بان جذب می کند

محیط زیست زنجان نیروی محیط بان جذب می کند