مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-28سياسي

تشریح وضعیت اعتبارات چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه 1402


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، لایحه بودجه سال 1402 را در راستای سیاست های کلی برنامه هفتم دانست و گفت: رشد اقتصادی توام با عدالت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، لایحه بودجه سال 1402 را در راستای سیاست های کلی برنامه هفتم دانست و گفت: رشد اقتصادی توام با عدالت، بهبود معشیت مردم، اصلاح ساختار بودجه با هدف شفافیت در درآمدها و هزینه ها، توجه ویژه به طرح های پیشران و اثرگذار اقتصادی، رعایت آمایش سرزمین و توجه به جوانان و خانواده در لایحه فوق مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

علی شهریارپور در گفت و گو با ایسنا، رفع ناترازی منابع و مصارف دولت را از رویکردهای اصلی لایحه بودجه سال 1402 اعلام و اظهار کرد: نتیجه چنین رویکردی می تواند جلوگیری از اضافه برداشت از بانک ها و بانک مرکزی به منظور کاهش رشد پایه پولی و در نتیجه کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک باشد.

وی رفع عوامل اخلال زای تولید و ارتقای بهره وری در بخش های مختلف برای تداوم بخشی رشد و ایجاد ثبات اقتصادی را از دیگر رویکردهای اصلی لایحه بودجه عنوان کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اقدامات دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف بودجه سال 1402 تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید زمینه های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت اعتبارات چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه 1402

تشریح وضعیت اعتبارات چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه 1402