مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-27سياسي

اهانت به قرآن توسط مستکبران به دلیل ترس از اسلام خواهی مردم جهان است


امام جمعه رشت با بیان اینکه دین مبین اسلام روز به روز به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کند، گفت: توسعه اسلام خواهی در میان کشورهای مختلف کاملا ملموس و آشکار است تا جایی که قدرت های سلطه وادار شدند چنین حرکاتی علیه قران و اسلام انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه های خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود باعث سرنگونی نظام استکبار در جهان بین الملل شده است، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم ستم شاهی که تمام دارایی های کشور را در اختیار استکبار و آمریکا قرار داده بود از بین برده و باعث سرنگونی نظام سلطه در ایران شد.

وی با اشاره به فرارسیدن 12 بهمن روز ورود امام خمینی(ره) به کشور افزود:هرچه از انقلاب اسلامی  می گذرد مقتدرتر شده و منجر به عقب نشینی دشمنان می شود زیرا پایداری و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث استیصال دشمن شده است.

اماام جمعه اقدام به آتش زدن کتاب آسمانی قرآن در کشور سوئد و هلند را نشان دهنده دشمنی عمیق کشورهای غربی با دین مبین اسلام دانست و گفت: توهین و اهانت به کتاب آسمانی قرآن در جهانی که بیش از 2 میلیارد مسلمان دارد توهین به آزادگی، بشریت و انسانیت است و کشورهای غربی با انجام اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن توسط مستکبران به دلیل ترس از اسلام خواهی مردم جهان است

اهانت به قرآن توسط مستکبران به دلیل ترس از اسلام خواهی مردم جهان است