مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-27سياسي

پارلمان اروپا از هوشیاری و زمان شناسی سپاه واهمه دارد


دلیل اقدام پارلمان اروپا این است که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند و آن ها از هوشیاری، در میدان بودن و زمان شناسی سپاه واهمه دارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اقدام خلاف قانون پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه اظهار کرد: تروریست اصلی امروز آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که دستشان به خون ملت های مظلوم آلوده است و بچه های سپاه و بسیج ارتش ما امروز از بمب شیمیایی این کشورها ناله می کنند و آرام نیستند.

 وی افزود: پارلمان اروپا امروز با سپاه مقابله نمی کند بلکه دارد با ملت ایران مقابله می کند چون سپاه مساوی است با ملت غیور ایران و سپاه خط قرمز ملت ایران محسوب می شود.

 یعقوبی تصریح کرد: دلیل این اقدام پارلمان اروپا این است که آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند، آن ها از هوشیاری و در میدان بودن و زمان شناسی سپاه واهمه دارند و از هر طرف که خواستند به ایران ضربه بزنند هم در بُعد نظامی، دیپلماسی و در جنگ ترکیبی و اطلاعاتی با سد مستحکمی مانند سپاه مواجه شدند و در همه جنگ های خود شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا از هوشیاری و زمان شناسی سپاه واهمه دارد

پارلمان اروپا از هوشیاری و زمان شناسی سپاه واهمه دارد