مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-27سياسي

درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه تهران


در پی درگذشت «دکتر محمود فیروزیان» عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر مقیمی رییس دانشگاه تهران پیام تسلیت صادر کرد.

- در پی درگذشت دکتر محمود فیروزیان عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر مقیمی رییس دانشگاه تهران پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در این پیام آورده است: با کمال تأسف و تأثر خبر غمبار درگذشت مرحوم دکتر محمود فیروزیان دانشیار گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که در میان همکاران دانشگاهی به انسانی با خلق نیکو و متعهد شهره بودند، دریافت شد.

زنده یاد دکتر محمود فیروزیان که برای نسلی از اعضای هیأت علمی فعلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دارای شأن استادی است، با وجود اینکه عضو هیأت علمی بازنشسته دانشکده مدیریت بود اما به دلیل عشق کم نظیر به دانشگاه و همکاران و دانشجویان، حتی پس از بازنشستگی نیز با علاقه فراوان در جمع های علمی دانشکده حاضر می شد.

اولین آشنایی اینجانب با ایشان، به سال 1373 یعنی دوران دانشجویی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بازمی گردد؛ به عنوان یک دانشجو، ایشان را انسانی دارای صفای باطن و با اخلاق یافته و در سال های پسین دوران دانشجویی که افتخار همکاری با ایشان در کسوت هیأت علمی دانشگاه تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه تهران

درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه تهران