مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-25سياسي

سپاه نقطه قوت کشور است


فرماندار بابل در واکنش به اقدامات ناشایست پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری سپاه را پارلمان اروپا تروریست اعلام کرده از قوت ما است، - یعنی اگر آن ها از گذشته تاکنون سپاه را تحریم کردند به این دلیل است که نقطه قوت ما را خوب شناختند.

قاسم عزیززاده گرجی در حاشیه دهمین همایش اسوه صبر و مقاومت مازندران در بابل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بابل پایتخت شهیدان مازندران میزبان 500 نفر از مادران و همسران شهدای استان است، یقینا تکریم از خانواده شهدا تجلیل از خود شهید و آرمان های شهدا است.

وی افزود: پیامی که شهدا همواره برای ما دارند این است که برای تقویت نظام جمهوری اسلامی و جریان انقلاب و خدمت به مردم کوشا باشیم.

فرماندار بابل یادآور شد: امروز در شرایطی قرار داریم که اگر چراغ راه همه ما خط به خط وصیتنامه های این شهدا باشد موفق هستیم چه بسا در ارزش این کار امام فرمودند، اگرچه 70 سال عبادت کردید وصیت نامه شهید را بخوانید.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط فعلی معتقدم اگر هر چه نزدیک تر به امام و شهدا باشیم در امر خدمت به مردم نیز توفیقات بیشتری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اگر امروز اشکالات و ضعف هایی بر بعضی ها وارد است؛ به این دلیل که فاصله آن ها با آرمان های امام و شهدا زیاد شد، اگر قرار است راه گم نکنیم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نقطه قوت کشور است

سپاه نقطه قوت کشور است