مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:412023-01-25سياسي

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است


سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات دشمنان گفت: امروز در چه نقطه ای هستند؟ در نقطه ای هستند که او احساس می کند گزینه قابلی دیگر روی میز ندارد.

- وقتی دشمن از زور و تزویر ناامید می شود روی به ایجاد ناامنی می آورد، این به معنای استیصال طرف مقابل است و در نقطه ای است که دیگر گزینه ای ندارد، اینجا جایی است که او باید نقاط قوت شما را بپوشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر در کشور می خواهیم روایتی داشته باشیم، به عنوان مثال برای حوادث اخیر می توانیم عوامل مختلف و تأثیرگذار آن را اعم از بازیگران داخلی و خارجی را بررسی کنیم و یا اینکه می توانیم این حوادث را فراتر از این 2-3 ماه تحلیل می کنیم و در روند چهل و چند سال پس از انقلاب بررسی می کنیم و هم اینکه می توانیم آن را در روند 200 سال اخیر کشور تحلیل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است