مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-21سياسي

معاون وزیر کشور: هراس دشمن از سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم است


دکتر عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده اند و جز شکست برداشتی نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمد عباسی معاون وزیر کشور امروز با تقدیر از تلاش های استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری و تلاش برای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی در سطح بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان گفت: دشمنان نظام با توطئه های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم هستند و تلاش های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده اند که جز شکست برداشتی نداشته اند.

  وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی کینه دارد چون متعلق به مردم است به همین علت در برابر نظام ایستاده و در حق مردم خیانت های متعدد انجام داده است، دشمن با هدف گذاری دقیق درصدد ضربه زدن به اقشار کمتر برخوردار است که همیشه وفاداری خود به نظام را نشان داده اند.

عباسی گفت: دشمن گمان می کند توانایی فعالیت علیه ما را دارد اما در این 43 سال تاکنون نتوانسته نظام را و مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

  وی با اشاره به پیچیدگی موضوعات اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال هراسی که از سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است اما ما بایستی به نحوی برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: هراس دشمن از سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم است

معاون وزیر کشور: هراس دشمن از سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم است