مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 08:052023-01-17فرهنگي

حضور چهره های شاخص در هفتمین دوره تئاتر فجر


در هفتمین جشنواره تئاتر فجر چند نام آشنا به چشم می خورد که می توان از مرتضی ممیز ، آتیلا پسیانی ، فرهاد مهندس پور ، سیامک صفری، داود فتحعلی بیگی، - در هفتمین جشنواره تئاتر فجر چند نام آشنا به چشم می خورد که می توان از مرتضی ممیز ، آتیلا پسیانی ، فرهاد مهندس پور ، سیامک صفری، داود فتحعلی بیگی، جواد انصافی و امیر دژاکام نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر همچون دوره ششم با دبیری علی منتظری از دوازدهم تا 22 بهمن سال 67 برگزار شده است.

این دوره از جشنواره با افزایش چشمگیر آثار شرکت کننده و نیز با حضور نام هایی برگزار شده که چهره های شاخصی در تئاتر ما هستند.

در جشنواره هفتم تئاتر فجر برای اولین بار بخش عروسکی و فیلم تئاتر هم اضافه شده و این جشنواره در بخش های مسابقه، ویژه، جنبی، کودک، عروسکی و فیلم تئاتر برگزار شده و 56 اثر شرکت کننده در این جشنواره در این بخش ها روی صحنه رفته اند.

از نکات جالب توجه در این دوره از جشنواره این است که چهار پوستر برای این رویداد طراحی شده و طراح یکی از این پوسترها مرتضی ممیز است.

دو پوستر هم توسط محمد وجدانی و یک پوستر نیز با طراحی حسن متقی کار شده است.

با گذشت هفت دوره از جشنواره تئاتر فجر، این رویداد هنری حضور پررنگ تری در مطبوعات پیدا کرده و البته به جز نشریات سراسری خبرنامه روزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چهره های شاخص در هفتمین دوره تئاتر فجر

حضور چهره های شاخص در هفتمین دوره تئاتر فجر