مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:152023-01-15ورزشي

برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در تبریز


رییس هیئت والیبال آذربایجان شرقی از برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در این استان خبر داد.

- سعید اهری زاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن رد خبر پارتی بازی در دوره مربیگری درجه یک والیبال که چند روز پیش در تبریز برگزار شد افزود: در فدراسیون والیبال یک سری مسائل به صورت قانون مند اجرا می شود و یک سری مسائل هم بنا به شرایط خاص و تأیید فدراسیون پیگیری می شود.

رییس هیئت والیبال آذربایجان شرقی با بیان اینکه فدراسیون والیبال به افرادی که دارای مدرک درجه سه مربیگری باشند، در شرایطی مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه یک را صادر می کند، عنوان داشت: این افراد اگر سابقه حضور در تیم ملی والیبال یا حتی حضور در اردوی تیم ملی را در کارنامه خود داشته باشند مجوز حضور در کلاس مربیگری درجه یک را از سوی فدراسیون دریافت می کنند.

اهری زاد اضافه کرد: وظیفه هیئت والیبال استان درخواست برگزاری دوره مربیگری و همچنین معرفی اسامی شرکنندگان و مدارک آنها به فدراسیون والیبال می باشد.

وی با بیان اینکه سقف کلاس های مربیگری تا 25 نفر می باشد، اذعان داشت: درخواست برگزاری کلاس دوره مربیگری درجه یک قبل از ریاست بنده در هیأت والیبال آذربایحجان شرقی انجام گرفته بود و نزدیک به بیست و یک نفر که کارت مربیگری درجه 2 داشتند در این دوره ثبت نام کرده بودند و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در تبریز

برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در تبریز